bm besök (v38+1)

vikt: -1kg sen förra veckan (+29 sen inskrivning, +32 totalt)
blodtryck: 140/80
blodsocker: 8.9
blodvärde: 131 (utan järntabletter)
hjärtljud: 160
äggvita: spår

ska in imorrn kl åtta och kolla sockret igen och se hur det ligger på fastande mage. (min mamma fick socker då hon väntade mej, dock inte såhär sent i graviditeten) man kan ju hoppas på att det (eftersom det kommer såhär sent) inte stannar kvar efter förlossningen då. OJ nu nös jag så det blev massa prickar på datorn :(

nu på morgonen har jag tvättat tre maskiner, för har man en man som nästan enbart tänker på roliga saker och inte ser saker som behövs göras förutom då man påpekar det så får man som höggravid och öm göra sånt sj :)

nu ska jag fortsätta damsuga eftersom det inte blev färdigt igår, så ska jag damma av golven sen käka lunch och sen åka ut till pållarna som också ska få lite lunch och vatten :)
igentligen får man stoppa på sommardäck idag, (och jag är så jäkla sugen) men jag SKA försöka hålla på det iaf till helgen d;)


era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

värst vad du är duktig :)



haha, jag ska ut och springa, röra på mig, städa, träna och dricka hallonbladte som en idiot så kanske pluttis kommer snart ;D kunde jag bestämma över det så skulle vi ligga på bb samtidigt ;D :D

2010-03-31 | 14:24:48
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
micksan skrev:

Skönt att se att du stannat upp i vikt, till och med tappat 1. Hoppas jag också stannat eller tappat lite. Vågar inte väga mig hemma, får se vad vågen säger hos BM nästa onsdag (såvida inte bebis vill komma ut innan dess ;) )



Förhoppningsvis har du bara förhöjt sockervärde nu. Är ju så när man är gravid att kroppen inte hinner med att bryta ner det. Blir nog säkert återställt när bebis väl är ute :)

2010-03-31 | 16:30:00
bloggadress/url: http://micksan.org/lillalyckan

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0