fredag och bra humör :)

igårkväll blektes min otroliga utväxt, det känns skönt nu då det är gjort eftersom jag säkerligen inte får det gjort sådär direkt efter förlossningen. och jag tror inte det är ngt man tänker på då heller men nu före tänkte jag på hur hemskt fult det kommer se ut på alla bilder så därför gjorde jag ett ryck med dubbelsats blekmedel :)
nu är det bara lite jobb med silvershampo och plattång för att få bort de gula som man aldrig lyckas komma undan men det brukar inte ta många dagar att få bort :)

nu sitter jag med nymålade naglar (de och håret växer som bara den nu då man är gravid!) och ska betala lite räkningar som inte går via autogiro :p sen väntar ett besök hos min bm, halv nio. hon ska mäta magen, den va ju lite sådär småstor förra veckan så den ska mätas nu innan måndag då det bär av mot gävle för ul. längtar efter att se sin plutt, anton och pappa ska med dom också :)

senare idag efter en liten tupplur blir det ett besök hos banken, plocka ut lite stålar som ska delas upp och telefonerna ska fyllas på. fick inte lika mkt pengar denna månad som förra, så jag blev lite besviken men är trots detta på bra humör an så länge idag.


era kommentarer


helen skrev:

Jo han är en riktig mysvovve. Snart så har du en bebis att gosa med istället :) Kraam

2010-03-26 | 13:12:54
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0