onsdagsmys och torsdagsvila

idag blir det somsagt vila med tanke på att jag blev lite uppskrämd efter att ha läst om havandeskapsförgiftningen (man tror ju alltid man är dödssjuk då man läser symtom om ngt, spec. om ngt passar in på hur man känner sej) tänkte åka ut till pållen kring lunch men jag vet inte, vi får se hur jag känner mej då.

oja, igår umgicks jag med jennipher, nästan hela dagen ! det var så mysigt :) va först ut till hästen min, myste lite där sen åkte vi videre mot mej, halvlåg i soffan och bara pratade en massa framför tvn. vart såklart massa prat om magarna, förlossningen och massa annat. måste göras om, mysigt att träffa nya människor som man trivs med :)

era kommentarer


jessica olsson skrev:

Hej! hihi jag såg det efter jag hade kommenterat det :P Kände mig lite dum :P

En kompis till mig fick havendeskapsförgiftning. Det gick jätte bra för henne fast hon fick ligga på sjukhuset länge då hon gick det ganska tidigt i graviditeten. Det verkar vara med ocg mer vanligt nu för tiden att det händer. Och de har så mycket erfarenhet så det kommer gå bra ska du se. Såg förlossningprogram igår och där sa de att de enda sättet i vissa fall var att föda barnet.

2010-03-18 | 08:39:53
bloggadress/url: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Before29 skrev:

rider du?

2010-03-18 | 09:10:33
bloggadress/url: http://lineen.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Det var jättekul att umgås igår, även om det blev mest slappt, tråkigt nog så är jag bäst på det just nu ;D haha. Men vi får absolut se till att ses fler gånger :) skönt att hitta människor som man kan prata och trivas med :)

2010-03-18 | 10:12:06
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Madelene skrev:

mysigt med andra gravida att leka med! :) Du behöver nog inte oroa dig för havandeskapsförgiftning iaf, du har ju inte så många symtom, så jag hoppas på det bästa!

2010-03-18 | 11:48:19
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0