sänkningen före justering

dålig bild, men den får duga !
hämtade pöpis i söderomsjön igårkväll och frågade hur det gått. "jodå, det gick bra. tog lite längre tid än jag tänkt att det skulle göra"
han fick kapa loss ena framdämparen då den hade rostat fast sen plocka lite saker från orginaldämparna till de nya (vilket va meningen att man skulle). sen skruvade han ner dem ganska rejält, på med däcken och hissade ner för att köra av lyften. ja då kom han inte av, vart lite för lågt :) så då vare bara att hissa upp igen och skruva upp dem lite till men han kom fortfarande inte av men efter att ha skruvat upp ännu lite så kom han av lyften och såhär blev resultatet. ngt högre bak, vilket det i och för sej ska vara men inte så jättestor skillnad. ska vänta och se ifall det blir bättre efter att fjädrarna satt sej och blir det inte ngn skillnad så skruvas de ner en aning om drygt en vecka då sommardäcken ska på :) (om vi nu inte är på bb för att jag ska kalva då så :D)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0