slappmåndag

idag blir en slappdag riktigt, har iaf inget planerat och hästen blir omskött av hella som skulle rida så jag behöver inte åka dit ifall jag inte vill. känner mej som världens uslaste ägare som inte vill till min häst, men det är inte det de sitter i just nu :) klart man vill träffa sitt djur, spec. om man gillar det men just nu så finns det inte så mkt för mej att göra där.

ska tvätta lite senare och kanske damma, sen försöka få gubben att damsuga så kan jag torka golven :) så ikväll kanske jag ska till malin och fira hennes födelsedag (som var i slutet av februari) med räkor och kex ;) bättre sent än aldrig lixom ;p

era kommentarer


Madelene skrev:

ja du är ju redan anmäld! :D finns 3 platser kvar :)

gud vad skönt! ska kolla protein på onsdag jag med, hoppas att det visar på noll! :)

2010-03-29 | 14:26:26
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

ja och jag längtar som en tok, både efter god mat med andra gravida och efter bebisen! :D Men nu är det inte långt kvar gumman! :D

2010-03-29 | 16:37:18
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0