v35 <3

går över i v35 idag (34+0), har alltså bara ynka 41 dagar kvar till bf och vem vet idag när vi kommer bli föräldrar. det kan ju faktiskt bara smälla till, när som helst.
hade appropå detta förverkar igårkväll. satt här i soffan med anton strax före nio då det brakade till i magen och en stark mensverk satte igång nere i högersidan, jag vågade knappt röra mej och fick handsvett. vart verkligen skitnervös, men det kom ingen mer verk efter denna som höll i sej ca en minut.
jag kommer bli om möjligt bli ännu mer nervös då det verkligen sätter igång på riktigt, då vet man lixom att snart ska den ut !
ska packa bbväskan idag, lägger upp en lista på vad jag packat senare ifall det är ngn mer som ska packa så kanske ni ser ifall jag glömt ngt :)

haha, jag klarade det jennipher ;)


era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Ser det! fan vad duktig du är ;D HEHE

2010-03-02 | 13:12:57
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0