39.3

igår var jag med emmapemma till shamn, frös och mådde pissdåligt så jag satt kvar i bilen och värmde mej medan hon va inne och kikade på det hon skulle. då jag kom hem la jag mej i ett varmt bad, sen var jag så trött hela kvällen. och såklart sov mikaela jättebra igår på dagen så hon ville inte alls sova igårkväll, hade lite halvsvårt att koppla av så vid elvatiden sa anton att han tar med henne och går till statoil. hon hade somnat efter en stund och sov då de kom tillbaka. hon vaknade inte först halv fem i morse och sen dess har hon vart vaken. jag sj har råkat ut för feber, ligger med 39.3 grader och svettas/fryser vart annat.
skönt att man har en så snäll bebis som bara ligger tyst och nöjd då man lägger ifrån sej henne, hon har precis fått mat så nu ligger hon och kikar i vagnen. jag kan ju inte gosa med henne heller, då kanske hon blir sjuk :( håller bara i henne då hon ska käka, så man saknar ju henne lagomt :( hon är så fin då hon ligger där och kikar med sina stora fina ögon och man tycker nästan synd om henne för hon hade väl hellre legat och gosat än ligga helt sj och bara titta. älskade pluttan <3


era kommentarer


elly skrev:

att din bebis ska bli smittad behöver du inte vara orolig för. så länge du ammar så är de ingen fara :)

2010-05-04 | 13:21:49
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0