bilträff och söndag

igårkväll var lilla familjen ut till coop på bilträff, fina bilar och trevligt folk. lite småkallt så vart kortvarig, men jag gillade det :p va även en snabbis till amanda som fyllde år och hade fest i en lokal på gärdet :) mysigt att träffa henne, stod även och pratade bebisar (sugklockor, vikt, förlossning, smärta mm) med två andra mammor som var där :)

lilla mickis har sovit lika bra inatt som alla andra nätter, synd för henne bara att hon börjar bli snovlig i halsen (säkert jag som klätt henne för dåligt :'( ). så hon hostar till ngn gång i sömnen och rosslar, så nu hoppas jag inte det blir värre. svampen på tungan är borta lika så magknipen. eller ja, det är absolut inte som tidigare. nu är hon som hon va från början, tyst och nöjd efter maten :) då hon hade ont kunde hon gråta ett par minuter så man fick sätta henne i hennes bilstol, då somnade vi tvärt attan ;)

idag lite senare kommer antons syskon på besök, så jag ska be anton hjälpa mej plocka bort lite innan de kommer så de kan sitta i soffan utan att sitta på nytväddat/otvättad tvätt :)


era kommentarer


Helen -BF 30 juli skrev:

skönt att hon slipper magonten igen, hoppas de håller sig borta :) kram

2010-05-02 | 13:44:11
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

gud så skönt å bada, det har min gravida kropp längtat efter länge, men förhoppningsvis är badrummet och badkaret snart på plats :) jo de var supertrevligt, lagomt mycket folk, men vi åkte hem ganska tidigt eftersom älskling också var nykter. kraam

2010-05-02 | 21:04:02
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3 skrev:

är det inte torsk hon har på tungan? :) det har wilma.



Svar: Okej :) Samma här! Det skiljer ju verkligen inte mycket mellan våra små flickor.

2010-05-02 | 21:04:51
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3 skrev:

Okej, det är ialf helt normalt :) Tror Wilma har haft de sen hon var en vecka. Halva tungan är alldeles vit xD men det är ju pga bröstmjölken.

2010-05-02 | 21:12:19
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3 skrev:

ne de har jag inte :) Men jag kan ju göra de sen

2010-05-02 | 21:16:57
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

haha jo men mina krämpor förtjänar jag ett skönt avkopplande bad nu så hoppas kaklingen går undan när älsklingen väl börjar med sina vänner. :) Hoppas du får en fin fortsatt kväll. kram

2010-05-02 | 21:18:41
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0