bvc

idag var vi (trotts min feber) till bvc med mikaela, hon växer på fint. vägde nu 5100g, var 56.5cm lång och hade 37.5 i huvudomfång. tycker alla andras bebisar ökar i längd och huvudomfång mkt fortare men det kanske är för att hon redan är så lång redan ? :)
hon vi va hos sa även att min feber kan bero på streptokocker i halsen, som kan ha kommit från mikaela. hon hade ju det i naveln och i öronen tidigare och det kunde visst smittas så jag ska ringa doktorn imorrn och ev göra en odling, för nå ömma bröst har jag inte och jag varken nyser eller har känt av ngn astma (vilket jag brukar få direkt då jag blir förkyld).
hon har vart lite småtuttig idag, somnat vid bröstet medan hon käkat så hon har inte fått i sej så mkt. hon brukar somna annars också men då brukar hon vakna då man lägger från sej henne ifall hon är mer hungrig så då passar man på att byta blöja och så får hon andra bröstet sen och då är hon då så nöjd. men idag har hon lixom nöjt sej med ett sen somnat men vaknat efter tio min en kvart och vart vaken en timme för att sedan vilja ha mer. men nu så hoppas jag hon somnat på riktigt, för hon har inte sovit på hela dagen mer än korta stunder. och jag och anton ska se på andra avenyn, kan vara skönt att se på tv helt för sej sj :) <3

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0