fullt ös, svintrött

igår somnade mickis vid sju på kvällen och vaknade vid halv ett för lite mat och blöjbyte, somnade om och vaknade igen strex efter fem. då var det matdags och blöjbyte igen, sen somnade vi om och sov till halv nio, då käkade vi alla tre, jag drog iväg till pållen och red en sväng och före det hann jag med ett besök hos försäkringskassan som strular hela tiden. inga pengar den här månaden heller :/ eller ja inte idag iaf, som jag skulle fått dem.

efter ridturen så var jag hem, matade bebis och åt sj. sen for jag och mikaela till ovanåker, hälsade på jennie och samuel :) det var så mysigt och vi pratade massa bebis och ammade tsm ;p haha.

nu har man nyss käkat, ska hoppa in i duschen strax sen blir det soffan hela kvällen :) det får man om man är mamma och trött ;p

avslutar inlägget med en bild på min älskade pöpis <3

era kommentarer


Tessan skrev:

Ja men precis ännu roligare om man har en häst som tycker det är kul och hoppa och hoppar alla hinder och höga höjder :) Hur är han i galoppen å så? Håller han den bra? Perra som jag hade tyckte också de var kul och hoppa men han hade så vårt med galoppen, det skulle gärna gå fort fort fort i trav. hehe. eller fort fort fort i galopp :) Men kan tänka mig att ditt kalllod är mer samlad i galoppen :)

2010-05-27 | 10:08:39
bloggadress/url: http://[email protected]
Madelene skrev:

mää, varför strular det? mitt kommer som det ska..

2010-05-27 | 10:16:13
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Elly skrev:

Fan va det ska strula med FK hela tiden. Jag har iaf fått min föräldrapenning, men den strular också... Suck.

2010-05-27 | 12:58:32
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/
Annika skrev:

Gör så du gumman :)

blir så bra det så (:

2010-05-27 | 21:44:23
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0