lördag och crusing

JAAAAA, idag är det premiär ! iaf för oss som bara åker omkring på crusingar häromkring och ikväll är det första och den är i gävle :) jag tar med mickis och malin så åker vi och kikar på lite fina bilar en sväng innan det blir hemfärd och sova :p
jag ska föresten sova nu, för anton är hos en kompis med lilltjejen
så då ska man väl passa på för halvsju åker vi mot gävle :)
inatt blir det första natten för mikaela i sitt egna rum, ska bli lite små skönt att få sova lite mer ostört :) och andra sidan är rummet en meter från vårt rum så så ostört blir det väl inte men man slipper ligga och lyssna på hennes smackande i 45 min innan hon vaknar och ska ha mat :) = lite mer sömn för mej som vaknar för minsta lilla ;p

























era kommentarer


Madelene skrev:

hehe, jag vaknar också för minsta lilla och Vincent kan låta i över en timme innan han verkligen vaknar och vill ha mat! :p

2010-05-08 | 21:36:32
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0