nätter och sömn

det har blivit torsdag igen och här sitter vi vakna, pigga efter en lång natts sömn. eller ja lång och lång, men då man har en liten bebis är det länge att få sova typ åtta timmar utan att vakna en enda gång :)
vid halv elva igårmorse hoppade jag in i lastbilen med bertis, körde tom till gävle för att lasta ett virkeslass till hudik. lossade det och for till färila och lastade flis innan vi åkte hemåt och detta blev en tur på åtta timmar. efter det kom jag hem till en glad liten bebis som jag matade och myste med innan jag pysslade på henne pyjamasen och stoppade om henne i sängen vid åtta tiden. hon låg och myste med sej sj ett tag men slumrade till och från. jag tog upp henne och myste lite till sen vid elvatiden la vi henne i vagnen och gick en sväng och hon somnade och sov till halv åtta i morse :)
har för övrigt inga bekymmer alls med nätterna, (inte dagar/kvällar heller) då hon ätit och man bytt blöjan så lägger jag henne i hennes säng och går och lägger mej igen. ligger och lyssnar på henne en kvart kanske, innan hon somnar och sover några timmar till innan hon vaknar för mat åså igen. sköööönt ! och såhär har hon vart ett tag, ett par veckor kanske.

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0