regn och rusk

ja-a, nog för att jag gillar regn men nu vill ja ha sol (iaf imorrnkväll) för då ska jag och annika till sandviken :) det brukar vara den bästa crusingen på hela sommarn, eller ljusdal är kanske bäst men där är nackdelen alla poliser (!) de bötfäller alla för bagateller och borde inte vara där alls, de förstör bara stämningen ! inga andra crusingar har så många och dumma poliser så varför måste dom ha .. dom har till och med cykelpoliser :s
längtar hur som helst till imorrn, ska bli mysigt att kika fina bilar :)

strävade iaf att gnussa pöpis ren och fin i tisdags då jag var till runemo och tvättade henne men vad fick man för det ? då jag åkte till lastbilen igår regnade det lite (jag som åkte så sakta och undvek alla spår med vatten i) och nu ser hon ut som en prickikorv på rumpan !

på söndag kan man väl säga att det är vår dag alla mammor ? :) första året man får vara stolt mamma och vi ska till min mamma och mysa med lite fika och familjen ;) jämt då jag var liten plockade jag natt och dag till henne, en stor fin bukett och jag sa till henne att jag skulle göra det till på söndag också så jag hoppas jag hittar några :)

nu ska jag käka frukost och se ifall min bebistjej vill sova lite till, hon ligger just nu i vaggan som vi har här i vardagsrummet och myser lite :) puss på mina älsklingar, både stor och liten <3


era kommentarer


Madelene skrev:

ja då är det vår dag, mäktigt! :)

2010-05-28 | 19:27:19
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0