snäll bebis och lite om mej sj :)

det är så kul att följa och läsa om alla nya mammor, som fått nära en sj :) kul att se hur alla bebisar är och intressant att läsa om hur allt går och hur man går till väga med sina problem och allt.
gör som emelie och många andra. frågar; vilka är ni som följer min blogg ? :) varför gör ni det ? vad gör ni om dagarna, vad jobbar ni med, vad har ni för intressen ?
jag kanske ska skriva lite om mej sj jag också ? :)
ja, jag kan ju dela upp mina två hjärnhalvor i just två. den ena är familjen och den andra är bilarna. för jag älskar ju bilar, stylade sådanna :) hade jag haft tid och råd hade jag åkt på allt vad stylade bilar heter ;D det intresset fick jag då jag var 13-14 år, tyckte killarna i sina söta 240is va så coola att jag satt vid sidan av vägen med en kompis (natta :)) och kikade på dem xD hahaha. sen har jag ju utvecklat en spec. kärlek till golfarna. jag fullkomligt älskar de bilarna och min pöpis är helt klart den bästa prylen jag införskaffat mej och jag kommer ha väldigt svårt att göra mej av med henne. (hon kommer förmodligen hänga med mej livet ut antar jag)
OCH under kattegorin familjen kan jag stoppa in både min egna nyblivna lilla familj där jag, anton och vår älskade lilla mikaela ingår :) sen är jag ju väldigt kär i min andra familj också, alltså min underbara, bästa mamma och pappa, mina tre underbara systrar + respektive, deras tre barn och mitt bonus syskonbarn ! jag har väldigt bra kontakt med mina föräldrar/syskon. ringer mammi varje dag, ibland flera ggr/dag och pratar. hör hur det är, får goda råd osv. spec. nu då jag fått en liten tjej (hon hade ju sj fyra st så hon kan :))
jag är väldigt pratig, kan prata om allt med i stort sett alla. har en massa vänner och det behöver jag då jag är just väldigt pratig och det kan bli tjatigt att ringa samma och snacka skit med hela tiden :)
djur har alltid legat mej varmt om hjärtat, spec. hundar och hästar ! fick en hund (mamma och pappa skaffade en) då jag var åtta år, han fick vi ta bort för lite drygt ett år sedan :/ sen har jag ju en egen häst också, som jag köpte en månad innan lilla mickis blev till (jätte passande :))
det va lite om mej, nu ska jag amma en söt mickis som vart ute på vift med pappa anton i över tre timmar så nu saknar man henne branog ! fick sova en skvätt och det var väldigt skönt :)
puss på er !

era kommentarer


Jessica 20 & Gravid v 38 skrev:

Halloj! Jag känner igen mig mycket i det du berättar om dig själv. Jag är oxå ett bilfreak som älskar nästan alla bilar som har något under huven eller är stylade. Jag har en fiin liten Ådi som oftast killen min kör som ej fått igång sin 140 än. Vi åker ofta runt på olika race och sen älskar vi ju classic car week i rättvik där vi båda även har släkt. Här i Norrtälje har vi ju våran egen Amrican car show plus att vi har lagliga race under sommrana.. Lite annat om mig är väl att jag väntar min första son som kan landa när som helst :) Bor tillsammans med min sambo Jimmy. På fritiden är det oftast bilar och Fotboll som är mina stora intressen mer hinner jag inte med och snart kommer ju knodd så då blir det ännu mindre av de....

Jaa, hoppas du blev nöjd ;)

Kramar

2010-05-03 | 11:26:08
bloggadress/url: http://wahlqvist.blogg.se/
Jessica 20 & Gravid v 38 skrev:

joo dem tror att de är hans bil.. Haha! Konstigt de där.. Okeej, jaa men det är klart du ska ner och kika på det, tisdagen är väl de som är roligast. Jag hoppas att han blir en lätt skött kille så man kan åka iväg på olika saker i sommar så man inte blir låst hemma! :) Jaa det hoppas jag vi gör :)

kram

2010-05-03 | 18:25:44
bloggadress/url: http://wahlqvist.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

jag läser, också varit en bilfantast men jag och älskling lade våra bilplaner och drömmar åt sidan för att köpa ett stort hus istället. Men nästa sommar kanske vi får råd att köpa en Riktig bil. Drömmen inom en avlägsen framtid är camaro 67-69 eller annan äldre jänkare.



Nu är det den sista delen i totalrenoveringen av huset som är aktuell och lilla bebis i magen. Drömmer även om en kennel med engelsk staffordshire bullterrier i liten skala i framtiden. :)

2010-05-03 | 21:21:55
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0