underbart !

ska börja med att gratta jennipher som äntligen blivit mamma ! fick i morse ett sms där hon skrev att hennes lilla savannah kommit :) hihi, man blev ju så glad och nu längtar jag så mkt till hon tagit igen sej så man kan komma förbi och hälsa på dom :)

det var underbart med crusing igårkväll och pöpis var så fin :) var till runemo och tvättade på dagen så hon glänste och det gillar hon ;p jag och malin skrattade så mkt på ditvägen, hade en del att berätta för varandra nu då man inte ses allt för ofta :)
tyckte vi bara hann dit så skulle vi hem igen men var nog där ett par timmar iaf. började med ett stopp på gävle norra, matade en hungrig mikaela i baksätet :) sen åkte vi in södra och kom direkt till träffen för "oss", slapp köa genom stan bland gamla raggarbilar som blir sura ;p

första natten för mikaela i hennes rum har vart kanon. skönt för mej, som vaknat då hon vart helt vaken :)
 
nu ska jag plocka ordning lite här hemma, sen kommer jennie a med hennes samuel och hälsar på :) ska försöka hinna med en tur till hästen idag med, ingen ridning då jag blivit "sjuk". snorar och nyser. ja, så jag ska vila
också :)

såhär låg hon sött brevid anton i soffan då jag vaknade halv elva i morse ;p

man bara älskade deras händer och fötter, allt på dem är ju så smått :)


era kommentarer


Annika skrev:

aaaww hon är så söt :)

kanske kan komma förbi någon dag i veckan ?:)

2010-05-09 | 12:32:09
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
janni - nybliven mamma <3 skrev:

tack desamma, sötnos! Går allt bra för er?

Jag har inte ont hela tiden men det ena bröstet är mycket hårdare och ömmare än de andra och det kommer inte lika mycket mjölk ut, och så svårt att pumpa det.



Emilia äter sällan och mycket så det hinner bildas mycket mjölk under tiden.

Kramar till er!

2010-05-09 | 13:25:23
bloggadress/url: http://jhfashion.blogg.se/
Helen -gravid v 29 skrev:

tack vännen :) <3 jo de var ju inte länge sedan du hade din lilla snutta i magen, veckorna går ju så fort :)

2010-05-10 | 09:56:57
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Jennipher skrev:

Har inte haft pengar på fånen till att svara men TACK TACK TACK för dina söta sms! :) Vi håller på läker och kommer in i rutiner, än så länge går allting bra.. bara nätterna som är lite tuff :) Kanske ta en fika nästa vecka och ha bebismys? ^^ Kram

2010-05-12 | 08:20:12
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
janni - nybliven mamma <3 skrev:

oo så mysiga kort. Ja dessa tuttar asså, hiih inte lätt, även om dom små är så duktiga och äter bra!!

kramar

2010-05-13 | 15:20:26
bloggadress/url: http://jhfashion.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0