race och smörj

mysdag ! vaknade vid tio, matade lillbruden, åt sj och fixade lite innan lina och johanna hämtade upp mej och vi drog till shamn på race :) kom dock efter att johans koppling rasat så vi fick inte se han och hans supra men en mysig åådi quattro och en rätt skön M5a hann vi med att se innan vi drog ner mot staden för lite käk ;D (va fler bilar där men de två var de enda mysiga :))
hade tänkt dra på crusingen där nu ikväll med, men däcken på pöpis håller inte eller rättare sagt, jag har inte råd med böter då jag beställt nya för rätt mkt pengar :/ laddar inför sandviken nästa helg ist, åker jag inte manta med lina (som jobbar till nio den kvällen) åker jag dit med pöpis, kanske ngn som vill med isf ? :) sen blir det som vanligt ett stopp på några helger innan de drar igång igen, längtar till ljusdal det brukar vara kanonbra där ! :)

har tagit hem min sadel och mina träns från stallet, har hunnit med att smörja ett och efter detta skrivande ska jag fortsätta med sadeln och det andra tränset :) för imorrn blir det en uteritt och på måndag ska vi hoppa ;p

lilla älsklingen somnade vid nio, efter det har jag hunnit med att skriva här, plockat in diskad disk, diskat smutsdisken, plockat isär sadeln och tränsen, smörjt dem och nu blir det en dusch ! sen får jag kramas med stora älsklingen min som strax kommer hem från jimmy ;) <3


era kommentarer


♥ mikaela skrev:

Ja ibland kan man inte låta bli att skratta åt de små trollungarna när de är sura och tvära :P

2010-05-23 | 06:41:28
bloggadress/url: http://ingamikaela.blogg.se/
Annika skrev:

Jag följer gärna med om det skulle bli så att du inte åker med henne :) jag har ingenting för mig då, så jag följer hemskt gärna med :)

2010-05-24 | 18:32:48
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0