vårsol

idag är det soligt och fint väder ute, tänkte faktiskt ta en promenad ner på stan senare och träffa malin. kanske blir att ta bussen hem sen om jag inte orkar gå tillbaka :) men just nu sover mickis, hon somnade för en halvtimme sen så jag ska vänta till hon vaknar och det kan ju ta tre timmar så vi får väl se när det bär av :)

imorrn kommer bvc inger hit och hälsar på oss, de gör alltså hembesök fortfarande ? det trodde jag inte :) ska bli mysigt, hoppas hon har våg och så med sej så man får se hur mkt mikaela gått upp sen förra onsdagen ;p sj har jag gått ner till 94, vilket är en minskning på 23kg ;) "bara" 9kg kvar sen SKA jag ner yttligare 10kg, så jag har att kämpa med ett par åt framöver.

lillsnuttan har så ont i magen om kvällarna att hon blir alldeles svettig av att ligga i sin säng och försöka kicka igång sin moppe :( jag tycker synd om henne. eller ja, alla mammor tycker väl synd om sina barn som har så ont att de viker sej mer än dubbelt ibland.
igår sov hon bara enstaka minuter från att hon vaknade tolv på dagen till hon somnade för natten, tolv timmar senare :/ men på dagarna är hon iaf vaken och är en vanlig glad och nöjd bebis. det är på kvällarna hon får ont och blir ledsen, så man försöker med allt från att låta henne ligga till att gå omkring med henne i hennes bilstol. snuttis <3
alltså, jag får abstinens snart ! jag vill börja jobba nu, nu, NU !!!! längtar så himla mkt efter jobbet att jag drömmer mej bort så fort jag möter en lastbil efter vägarna. spec. på söndagar, då tänker man tillbaka på då man sj åkte på söndagarna och fick se halva sverige på en dag, ligga ute och träffa massa trevliga folk. ååh, men snart så börjar jag jobba igen och det ska bli för himla underbart. SOM JAG SAKNAR MIN FINA VITA V8 !




















era kommentarer


Jessica 20 & Gravid v39 skrev:

Hur länge ska du vara mammaledig?



Stackar lilltjejen :/ Måste vara jobbigt!



Kram på er

2010-05-11 | 13:36:41
bloggadress/url: http://wahlqvist.blogg.se/
Annika skrev:

okej okej härligt :) då kikar jag förbi någon dag :)

2010-05-11 | 20:09:44
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
micksan skrev:

Vad härligt med viktnedgången. Min går lite segare, håller sig just nu till c:a 1 kg i veckan. Har gått ner 17 kg, så jag har 18 kvar. Snart halvvägs ner..

2010-05-12 | 08:51:02
bloggadress/url: http://micksan.org/lillalyckan
Amanda skrev:

Haha, har ingen aning om vad jag ska rösta på.. Men vet många som börjat tröttna på allt stunt som pågår, som ska rösta på sd.

2010-05-12 | 14:49:29
bloggadress/url: http://livingwitharockstar.bloggplatsen.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0