oho, en vecka sen

hörrni pärlor, nu var det en vecka sen jag uppdaterade sist ! usch så dåligt, vågar inte ens kika min besökslogg ;O känner att det blir lite tråkiga inlägg då jag skriver om jobbet (det är ju bara det och sova jag sysslar med på veckorna :S:S:S) så jag skriver lite under helgen, uppdaterar om det hänt ngt nytt med min lilla mincispickis osv :) OCH det har det ju, guuuud vad hon kryper det går så himla fort och hon hänger med överallt :) och gud vad allt annat börjar komma också, hjälper man henne att ställa sej upp så håller hon i bordet och står där och försöker nå allt möjligt så det går med en hilma fart då de börjar lära sej saker :)

sitter och kikar på horse show nu, det är mysigt ;b mickis kryper runt och drar i allt och såklart är hon kring mej så just nu är det data kabeln som är roligast :) sen har jag vart med min puppa lina till gävle idag, vilket resulterade i julklappar och en del shopping åt mej sj :) bla en klänning som ska användas flitigt på julbordet nästa lördag, dit även lilapina ska med ;P;p;P;P;p

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0