lager70 insjön med lina :)

idag var jag med lina till insjön, vi gick på lager70 och claes ohlssons :) vart en del; ett randigt linne, ett vitt spetslinne och ett par grå jeans med lappar på åt mickis, ljus/mörka nötta leggings till mej, kupévärmare, reflexer/lampor till barnvagnen, toaborste, krokar till hatthyllan i hallen (min pappa tjatar om att jag borde ha sånna så nu så blir han nöjd ;)), vinterhandskar, fotfil, bomull till pållen mm. vart några timmar där så vi hann inte med rättviksmarknaden men det brukar inte bli så mkt fynd där heller tycker jag så jag är nöjd iaf.

nu sover mickis, jag och anton sitter i soffan. ska hitta på ngt att käka samtidigt som jag försöker töja ut mina ngt för tighta leggings jag köpte men de var ju så snygga att jag måste ha dem så nu är de så illa tvugna att töja ut sej ;b blir lite ut och åka senare, måste testa mina nylysen i mörkret och se vad de går för ;p

lägger även upp en rätt härlig video, ngt att tänka på för dem som stänger ute sd och dess väljare. jag sj anser att invandringen måste begränsas och med det tror vissa att man menar att man vill minska de kulörta i sverige bara för att vi inte gillar dem (!?) men ack så fel. vi vill bara hjälpa oss sj först samtidigt som vi även vill vara till hjälp för ett visst antal (inte såhär alldeles föööör många) andra såkallade icke svenskar. nä, nogtjatat om detta för de där "vissa" kommer ändå aldrig vilja inse att de har fel genom att kalla oss rasister bara för att vi tycker så. så sverige kommer antagligen forstätta tvingas tiga pga av dessa "vissa".. 

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0