nattvecka

jepp, imåndags började min nattvecka och efter en veckas ledigt har man hur mkt kraft som helst känns det som. vart två lugna kvällar nu, så får väl se vad de hittar på åt mej inatt :)
mikaela var hos sin farmor igår och inatt har hon vart hos min mamma och där blir hon tills imorrn då hon ska till sin farmor igen. vilket åkande, men jag ser det positiva i det hela med att hon får lära känna de människor hon ändå ska lära känna :) och ju mer ngn annan har henne ju mer lätt är det att lämna henne, före både jag och anton hade jobb kändes det inte ok att lämna henne. inte för att ngn annan skulle ha henne utan att jag kände mej dålig (anton kände lika) som väljer att jobba ist för att vara hemma med henne. men som sagt så känner jag inte så längre och det är väl bra, vet att många där ute inte lämnat bort sina skatter en endaste natt och säkert tycker att jag är kall. men såhär är livet och nu då (om) jag får sluta på jobbet om ett tag (efter förhandlinagrna är klara får vi reda på) ska jag passa på att vara hemma och mamma. tiden med ett barn får man aldrig tillbaka, det blir ju inte direkt lika med nästa bebis man får för då har man ju en annan också. så jag ska passa på att njuta :)
oj vad jag babblar på, nä nu ska jag lägga mej lite innan jag börjar jobba. ska hinna med att åka till edsbyn och träffa mickis en sväng innan jag får bilen kring fem med :)

mikaela är med sin kusin i skrivande stund ;b <3

era kommentarer


Frida skrev:

Det verkar inte gå någon nöd på henne iaf, hon ser supernöjd ut sötnosen! Och kusinen var också en riktigt gobit!

2010-10-07 | 19:44:10
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0