redan onsdag

jobbar kvällar den här veckan, vilket innebär att mickis är hos mormor & morfar i edsbyn/farmor & farfar i röste tills på fredag då jag vaknat till liv. ingen höjdare att sakna sin lilla skitunge såhär mkt, men idag får jag träffa henne en sväng innan jobbet iaf för då kommer pappa med henne till röste :)
den här veckan blir lugn, ska beställa tid på verkstad för min älskade bil som ska bli lite uppiffad inför vintern. lås ska fixas och abs lampan lyser. helgen däremot blir fullspäckad, hopptävling i edsbyn på lördag fm och kalas för min systerson på em och på kvällen blir det byte till vinterdäck, putsning av sommarfälgarna, fixa xenon till helljusen, höjning så jag tar mej fram i vinter, lite service och byte av en packning i motorn. på söndag blir det väl lite hämtmat och ngn go film i soffan tsm med mina två och ladda inför en ny arbetsvecka :)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0