stora muffins och morgonpigg bebis :)

määääähn vad jag jobbar, gör inget annat än jobbar och sover :) det är då tur man älskar sitt jobb, men så jag saknar mina bebisar här hemma ! vilket är både bra och jobbigt, kan ju säga att jag längtar efter dem ngt så grymt. när jag kommer hem hinner jag vara med mickis ett par timmar bara, sen ska hon sova och då jag åker på morgonen sover hon fortfarande. anton jobbar (han har fått tillfälligt jobb månaden ut) motsvarande skift som mej, så då han åker till jobbet kommer jag hem och då han kommer hem sover jag som en stock. så ni förstår kanske varför jag längtar så mkt efter dom och helgerna samtidigt som jag tycker om att jobba :)

opps, somnade före sju igårkväll :) detta tack vare att en mickis vaknade halv två på natten och bestämde sej för att vara uppe till fyra ! jag åker halv fem så det vart en låååååång morgon/dag och jobb på det till fem på em :) var iaf asskönt att sova så länge även om jag vakjnade ett antall ggr för att kroppen lixom undrade vad fasiken jag höll på med !? "sova sanne tidigt !"
appropå igår och jobb så pratade chefen med mej angående uppsägningen, det ordnar upp sej vad det ser ut (oooom jag nu kan lita på dem, vilket jag är väääldigt tveksam till) men jag kör på och är väl lika glad som alltid :)

nu blir det tv en stund innan sängen, jag och mickis hann baka muffins (dock bara tre (STORA) för hade bara två ägg hemma :)) innan hon skulle nattas. två ligger i min mage och nu ska jag lägga mej i soffan ;p


min lilla vita söta brutta :)

era kommentarer


Linda skrev:

Kul att höra att det verkar lösa sig med jobbet! Hoppas Hoppas!! =)

2010-10-12 | 20:57:20
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogspot.se
MalinKalin skrev:

Åh vad gött med muffins då :)

2010-10-14 | 16:09:19
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0