BH hittad !

WOHO, kass man var igår då ! jag trodde jag hade en stl på BHn men det var ju en annan så igårkväll då jag tog av mej den gamla såg jag ju vad den hade för stl, jag trodde jag hade en stl större på den så idag blev det lite lättare att leta BH så två fick följa med hem :) en vit och en svart/vit randig med ett par stringisar till ;P
anton om trosorna; "det ser ut som en fluga jag skulle kunna ha och knyta kring halsen"
köpte även en lång långarmad "finstickad" mörkgrå tröja och en sån där kort svart "kofta" som slutar under tuttarna.


ikväll ska jag åka med min dela-bil kompis, för nästa vecka börjar jag jobba :) så imorrn blir en soooovdag och på fredag lite mys sen på lördag blir det buuuus ;)


era kommentarer


cissi skrev:

Snygg BH!! trosorna var snygg dom oxå men jag kan inte ha string längre=D Har nog med ålder att göra hahaha

2010-09-15 | 18:24:59
bloggadress/url: http://cillaz.blogg.se/
MalinKalin skrev:

Snygga trosor och bh :)

2010-09-15 | 20:15:30
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/
Frida skrev:

Så du börjar jobba till veckan?! Ska Anton vara hemma med Mickis?

2010-09-15 | 20:29:49
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Tessan skrev:

Ja det är tur man har snälla karlar som ställer upp :)

2010-09-16 | 09:39:46
bloggadress/url: http://[email protected]

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0