heeelg

första jobbveckan avklarad så nu har man gått på helg, har jobbat kvällar/nätter. och nästa vecka är jag ledig, så börjar igen den 4 okt :) har jag saknat att jobba ? mmmmm, MEN nu saknar jag mickis och anton ist. hahaha, aldrig ska man nöja sej :) men sånna här dagar då lönen kommer, då är man liiiite nöjd iaf ^^

idag blir det slappt, hoppa pållen ikväll. han har jag inte ridit på en vecka, tur andra har motionerat honom åt mej :) och på söndag blir det hopptävling i kilafors, är dock nervös över hur han ska reagera på kossorna där brevid padocken. han hoppade NÄSTAN ur skinnet sitt förra veckan då vi var dit. aja, nu har jag en hel dag framför mej med min alldeles egna och världens mysigaste bebis så nu blire stänga ner här :) puss på er !


era kommentarer


PUSSY SUGAR skrev:

sv; hahahaha jag trodde du menade mig och savvis ;D men babysar ska vara lika blek som små alvedoner :)

2010-09-24 | 14:14:09
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
MalinKalin skrev:

Skönt att få jobba lite igen va? Hoppas det går bra på tävlingen :)

2010-09-25 | 17:15:06
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0