höstmys

tisdagkväll och jag sitter i soffan, här har jag suttit skönt hela kvällen :) vill tacka er som kommit med tips/råd/stöd angående förra inlägget. och jag ska nämna att jag är med i facket och det är inte bara jag som fått gå. vi är en hög som plockats i turordning pga arbetsbrist från listan MEN jag tycker iaf de har fifflat genom att ha gett andra som vart anställd betydligt kortare än mej chans till jobb inom deras andra företag. meeen jag ska be om refferenser, sen börjar jobbsökandet igen. har iof två månader kvar på frakten och dom ska jag njuta av lika som jag ska njuta sen och vara hemma med min lilla och stora bebis :)

dagen har bestått av soffliggande och bebismys, blir nog så imorrn med :) en promenad har hunnits med också. sen är min hest sjuker, han hostar och nyser. skitsött men stackarn :( dock bara hostat lite idag så jag hoppas han är på bettringsvägen så han inte blir värre, plutten min.


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0