lastträning #4

var väg och hopptränade i söndags, pay and jump i kilafors. hoppade en bana på 70cm och han som förväntat stannade innan varje hinder (inte på träning), men han ska inte tro han slipper undan ! neee, är han så dum och stannar får han fan hoppa stillastående så det fick han minsann göra ;) han har ingen snäll matte han inte, så de fyra sista hindren hoppade han utan att stanna. duktig kille lär sej ;p så för er som undrar på höjden är det lite därför jag inte hoppar högre på "tävling". blir lite svårt att hålla sej kvar då han ska hoppa stillastående på 1m :)
TILL LASTNINGEN. har tidigare lastat honom med lugn, alltså väntat ut honom och inte jagat på honom ngt alls. vilket inte funkat alls utan vart heldumt ! från att gå in i lådan på max två min för ett år sen, gick han i söndags in på en timme och 15 min.. suck. en lagom less brutta man va efter den dryga timmen då men tur man är lugn och har tålamod :) men då en timme gått sa jag "äh, peta på han med krattan" så vi gjorde det efter att först pickat i sidan med bomspettet som håller bakbommen på plats. pickat så länge han stått stilla och så fort han tagit ett steg framåt slutar vi och stannar han börjar vi igen tills han är inne. han som är sååå backrädd, visst. han låtsas ju bara för mej ;d hahaha. krattan fick honom att gå in så krattan fick hänga med till kilafors OCH vet ni vad. jo påhemvägen gick han in på mindre än en minut ! wiho, nu hoppas jag på att krattan ska hjälpa mej och att han snart går in utan den ;b illa att han insett att jag är blond och lättlurad, men nu får han smaka på all tid jag stått ut med hans lögner ;)

bilder kommer från hoppningen :) men här är en bild på nya transportgrimman och nya transporttäcket ;)

<3

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0