men godnatt för mej nu faktiskt

Vad har moderaterna gjort under dessa 4 år för att förbättra det sossarna gjort så dåligt då?
Moderaterna har suttit i 4 år, och det enda dom har gjort är att göra saker ÄNNU sämre! Och då tänker jag på på A-kassan och dom sjuka.
Vilket parti ska styra Sverige?
Vilket parti ska fixa det du tänker på?
SD?

Vill inte verka otrevlig eller så...


för det första, varför skulle jag tycka du är otrevlig ?
för det andra, varför ska jag svara på frågor som en "okänd" människa ställer till mej ? (även om jag nu är snäll att göra det)
och för det tredje, alla har rösträtt och röstar på vad de vill.

här kommer iaf ett litet svar. jag väljer som många andra att inte tala om vad jag röstar på, just för att slippa diskutera eftersom jag hatar det för man kommer ingen vart just därför att ALLA tycker olika.
och du glömde visst läsa en viktig rad i mitt inlägg, den om att inget parti är perfekt. med tanke på frågan: Vilket parti ska fixa det du tänker på? SD?
vilket parti ska styra sverige? tänker jag inte svara på. för har mina läsare inte valt samma parti som mej kommer jag får sextioelva olika frågor till och som sagt gillar jag verkligen inte att diskutera sånna frågor. OCH just därför har ngn valt att alla över 18 år ska få en lapp och rösta (demokrati=tummen upp!) på vad vi vill, annars hade det blivit pannkaka av allt om vi alla svenskar skulle diskutera ihop oss och välja ett parti vi alla gillar. så nu hoppas jag du är nöjd, för jag har inget mer att säga.

puss och gonatt på er mina vänner ! vi hörs imorrn :)

era kommentarer


Frida skrev:

Bra där Jessika!:)

2010-09-10 | 09:48:25
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0