saftkalas ;)

tack för alla gratulationer föresten, glömt svara på dem :D <3

glömde även berätta om gårdagen (hur jag nu kunde det :( ), då anton bjöd mej på mat <3 min älskade anton, han är ju en fruktansvärd stor del av mitt liv och jag vet ju hur ledsen jag skulle vara utan honom vid min sida. min älskade snuttepluttegull <3 vi åkte iaf på spicy cow, där käkade jag en pepparstek, staaaarkt åt lilla halsen men ack så gött ;P tack min bästa älskling för det, du är underbar !

och idag, har vi haft besök av mina syskon (en var på hästtävling och kunde inte komma, uppskrivet? ok :)). bjöd på kladdkaka och två sorters bullängder eller ngt sånt ;) fick en del pengar och jag har ju tvuvstartat, med tre par byxor (1000:-) och ett paket från gina (740:-) åt mej sj från mej sj. fick dock låna 1000:- från älskade mamma och pappa som jag ska betala tbx, såklart ! så officiellt har jag bara handlat för 740:- än så länge ;P + ett par shaps för 200:- (har haft både ridbyxor och stövlar sen jag var 14år, så ni kan ju tänka er hur de ser ut idag xD) så nu har jag alltså 600:- att leta ridbyxor för ;P
tack mamma och pappa, kicki och ulf för pengarna !


era kommentarer


Lina skrev:

Lager 147? haha det har jag aldrig hört talas om.. tror jag?.. hmm :p

2010-09-12 | 19:38:36
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0