vinter overall !

älskar Lindbergs overaller, fick en rosa i stl 68 nu till hösten (som är lite för liten nu) och idag kom mickis farmor med en svart Lindbergs nimes vinter i stl 80 ! ;D åååh, älskar den lika mkt ! kanske den kan få mej längta till snön och kylan kommer ;)


era kommentarer


Frida skrev:

Åååh Lindbergs är verkligen bäst!

Jag funderade på den overallen oxå, men så hittade jag en annan på Tradera. Men allt annat ska jag köpa därifrån.....mössor, vantar, tossor:)



Kram kram

2010-09-14 | 18:35:19
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/
Tessan skrev:

Jaha men det var henne vi var ute och gick med. Också hennes syrra Therese :p Hehe ja ibland blir det inte som planerat. Du gör det bra som tränar och har tid för hästen och nu när du planerar att ut och tävla med honom. Skit kul ju :)

2010-09-14 | 22:07:02
bloggadress/url: http://[email protected]
Isabel skrev:

Det var faktiskt en väldigt fin overall! Jag beställde en till Heaven från Ellos och den kom igår :) Såå fin och mysig! :)



Hihi ja, tänka sig. Jag förstår inte de som är så anti mot att träffa någon på nätet - spelar det någon roll hur man träffas så länge man träffar någon som man älskar och som älskar en tillbaka?

Jag är iaf glad att jag vågade det steget, för idag har jag mitt livs kärlek och tillsammans har vi det vackraste ett par någonsin kan skapa - ett barn :)

Kramar

2010-09-22 | 16:58:04
bloggadress/url: http://aizah.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0