galoppgaloppgalopp

ja, det flyter väl på sådär svinbra med pållen just nu antar jag :) in my dreams platsar vi med syrran och de andra i sm-laget ;P haha. ne men han satte det riktigt fint idag, både i höger och vänster!
lugnt och mjukt, lyckades även hålla ett par varv på 10meters volt samt gå ur lugnt och fint :D inte illa för min galna nordiskille det inte, såå stolt! krävs lite överdriven uppvärmning (om man nu kan värma för mkt :)), senså går han där. nöta lite mer på ställningen i vänstervarv, då han gärna sladdar ut med baken en aning i protest mot ngt. ska försöka få till allt lika fint med mitt tre-delada bett, det som jag alltid rider med annars. just nu kör vi med två-delat jaktkandar på banan, lös kedja. har inget i handen, han bär sej sååå fint och irriteras inte det minsta vilket är rätt viktigt och känns bra. stark häst kan faktiskt lösas på annat vis än skarpa bett, men ngt med just det bettet gör att han går så jäkla fint och vi kan koncentrera oss på det vi ska göra ist för att jag ska sitta och "blåhålla en betongvägg". hm, ngn måste visst ta tag i det där känner jag ;)

<3

era kommentarer


Nicole skrev:

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 | 14:44:03
bloggadress/url: http://smsalåna.nu

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0