musprutt

i torsdags var bambi med mej på jobbet, vi hade så jävla kul och kom fram till allt mellan att skutskär inte luktar pengar utan musprutt, att hemlisar inte är ok och att smyga är skitballt!

i fredags besiktade jag bilen, köpte en cykel mm och efter att mickis somnat på kvällen åkte jag upp till runemo för att göra bilen sommarfin ("bara" byta däck och sänka), meen det var inte så bara :( kom dit halv sju och var hemma igen halv två o_O

igår hade min lilla lina och min lilla ante inflyttningsfest, åkte dock hem vid elva då jag var så jävla trött och tur var det för då mickis vaknade halv nio i morse var man pigg och glad att umgås med henne :) och då hon somnade vid lunch åkte jag och plockade skit hos pållen sen tvättade jag pöpis, som ser ut som en riktig taggboll efter en hård vinter. alldeles full i prickar och annat snuskigt stänk som måste putsas bort ;(

min cykel ;D

ååh min älskade bambi <3

min pärla <33

rast i hemliga norrsundet ;) hahahah

era kommentarer


Linna skrev:

Du är duktig. Jag pallar inte att byta däck själv, inte ens med hjälp av pojkvännen. Min bil är så pass gammal att bultarna som håller däcket typ rostat fast helt. Nån verkstad får fixa det med maskin om det ska gå. Skutskär luktar fan inte gott det håller jag med om. Men musprutt? Musprutt luktar ju, jaa..., mus tycker jag. Kanske är jag konstig men jag tycker faktiskt mus luktar ganska gott. Vanliga pruttar däremot är skitäckliga. Heja musprutt. Eller Queef free som det säger i South park.

2011-04-11 | 12:19:07
bloggadress/url: http://dack-lulea.se
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Kurr på dig min sötaste kissemiss <3

2011-04-11 | 20:12:49
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0