13 dec och pepparkaksbak

var lucia igår och dagis skulle ha luciafirande, mickis skulle vara en söt tomte. jag hade vart ner på stan och köpt en tomteklänning och en tomteluva, kommer till dagis tio i tre och tänker att jag hann itid. men nedå.. firandet hade vart halv tre, så där hade mickis stått utan att ngn av oss vart där och kollat.. iklädd endast en lånetomteluva.. ångest :( men hon vart glad när jag kom och pussa på henne då iaf innan jag åkte vidare mot jobbet.

vi bakade pepparkakor innan helgen, mums ;) som vi myst den här veckan och vad jag älskar min dotter !


era kommentarer


Madelene skrev:

Åh vad trist! Det är så lätt att glömma och försöka hålla koll på allt i en stressad vardag, förstår att det måste ha varit jobbigt men det har hon redan glömt ska du se!

2011-12-14 | 12:55:19
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Lina skrev:

Skulle vart med och bakat jag också med er ju! :)

2011-12-14 | 22:34:54
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Säg till nästa gång! ;)

2011-12-14 | 22:36:55
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0