vardagen, ja vardagen..

två "inställda" jobbkvällar, skönt för mej som får pengar ändå men jag får ju abstinens. och inte blir det bättre av att jag tänker på dej heller, om du bara visste.. jag har mina räddningar, ni är så fina mina småpuckon!
och för att inte tala om mikaela, att inte få ha sitt barn hela veckorna är jobbigt som fan. man känner en skuld, ett ego..
sen vet jag vad ni sagt om mej, att det är mitt fel och att ni inte gillar mej. hur kunde jag vara "ute" så mkt och skita i allt och bla bla. "inte konstigt att det blev som det blev" och jag har inte vuxit upp osv. om ni bara visste den sanna anledningen till varför det blivit som det blivit.. men klart det måste snackas och skyllas på mej, jag tänker ju bara på två saker.. sen behöver ni inte berätta för andra hur ni tycker jag ska leva mitt liv, sköter det fint ändå. och vafan vet ni om vad jag menade med att det här var min bästa sommar? skitsnack är det duktigt med i den här stan .. åh fråga inte så jävla mkt !

snart nyår, då blir det fest med massa fina människor :) PUSS!

era kommentarer


Annika skrev:

Puss på dig min lilltrosa <3

Den som inte vet något, hela sanningen kan hålla k*ften !!



Du är bäst <3

2011-12-28 | 14:33:39
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Anonym skrev:

Hahah! Vet du vad jag ska göra på nyår. Vara med mitt barn. Det är det man brukar när man är mamma

2011-12-28 | 16:58:13
jessika skrev:

du vet inte om jag är mamma eller inte ? eller har jag sån intressant blogg att du läst mer än detta inlägg va ;)

2011-12-28 | 17:52:42
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/
Anonym skrev:

och för att inte tala om mikaela, att inte få ha sitt barn hela veckorna är jobbigt som fan. man känner en skuld, ett ego..



Trodde det där betydde att du hade barn.. men vad vet jag. Kanske jag som fatta fel.

2011-12-28 | 17:56:01
jessika skrev:

då borde du ju fatta sj att jag och pappan har delad vårdnad, puckobrud..

2011-12-28 | 18:18:09
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/
Anonym skrev:

Ja så han får ha henne jämt, allt är som vanligt alltså. Du kanske borde lyssna på vad folk säger ta dig i kragen och väx upp, det gör dom flesta när dom får barn. Föräldrar ska sätta sina barns behov före sina egna, tur hon har en förälder som gör det iallafall, hennes pappa.

2011-12-28 | 18:49:03
Annika skrev:

Alltså vilket jävla pucko !! Har du hört talas om att det kanske är hans vecka ?! hans helg ?! Nej just ja, det hade du ju inte.. och tycker inte att du ska komma och lägga dig i Jessikas liv.. för hon är då världens bästa mamma och gör allt för mickis !!

2011-12-28 | 18:57:11
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Frida skrev:

Va roligt att man kan har mage att kritisera andra människor men sen vågar man inte ens skriva sitt namn och stå för den man är!



Jag har ingen aning om vad som hänt mellan dej och A, men jag vet att man inte är en dålig mamma för att man har ett eget liv!

När man skaffar barn så är man TVÅ om det och barnet har faktiskt en pappa oxå. Även om alla jävla prettomorsor inte verkar fatta det!



Kram på dej!

2011-12-28 | 19:22:07
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/
Anonym skrev:

Antar att jag ska ta det som en bra grej att ni kallar mig pucko? Är det inte så du kallar dina vänner. Mina puckon. Haha. Väx upp och ta lite ansvar.

2011-12-28 | 20:10:55
Annika skrev:

Om någon ska växa upp och ta lite ansvar så är det du flicka lilla ! Ganska kul tycker jag, att du har mage och sitta och kritisera någon du "bara vet vem det är".. Lägg dig inte i andras liv tycker jag.. för du har ingen aning om Jessikas liv..

2011-12-28 | 20:14:52
jessika skrev:

men anna snälla lilla du, kan du inte bara ge dej av och låta oss puckon vara ifred.. du är inte så anonym som du tror, ditt ipnummer dyker upp mer än en gång om dan här på min blogg.. sen är jag också skitglad över att mikaela har en sån underbar pappa, som du vet har inte alla barn en pappa som finns där jämt. och när du ändå var i bollnäs idag, kunde du inte komma förbi här och prata ist för att skriva som anonym och skämma ut dej.. du får sluta vara så avundsjuk och gå vidare med ditt liv ist.



åh bra där frida och annika, som insett vad allt handlar om! en fet puss får du fär det!

2011-12-28 | 20:39:08
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/
Anonym skrev:

Det va att ta i lilla gumman. Så roligt liv har du inte. Finns bara en anledning till varför och det vet du oxå. Du kanske hade haft den där stackars Anton kvar om du inte strulat med andra. Du tror inte jag fattar att söta lilla rickard skulle tala om att det va jag.



Hoppas kläderna passar nångång.

2011-12-28 | 21:47:01
Annika skrev:

Snälla anna, kan du iallafall låta jessika va ?! Leva hennes eget liv så kan du leva ditt.. du gör ingenting bra genom att fortsätta hålla på för hon har inte gjort dig någonting.. visa du med att du är en bra mamma och sluta klanka ner på andra människor som du inte har något att göra med..



Gör dig själv en tjänst och sluta med allt trams..

2011-12-28 | 22:58:45
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
jessika skrev:

din svartsjuka ställer verkligen till det för dej, ta itu med den så slipper du må som du gör. jag tänker inte ens yttra mej inför dej över dina anklagelser, vill du tro jag vart otrogen mot anton kan du ju så gärna få tro det men du mår inte bättre för det.

det är det som gör så ont i dej, att du inget vet men så gärna skulle vilja ;) höööörs häjj !

2011-12-29 | 00:23:35
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0