en helt vanlig måndag, eller? :p

sitter nyduschad i soffan och lyssnar på regnet som smattrar på altantaket :) mickis sover sen strax före sju, efter att som vanligt röjt hela dagen som en 1.3 års unge ska göra ;) men hon är för jävla härlig, kutar och sliter i allt som en galen myra ;) haha. har även hunnit med att fixa en del saker idag åt nya tillskottet till bil jag har här ute i garaget. service + lite annat fix till veckan, omlackering av fälgarna, dymek ska piffa upp honom efter helgen, eu -plåtarna ryker och har beställt nya. beställde även "LOONEY" -skyltar till fotografering och eventuella utställningar ;) försäkring är också fixat, vart tvungen att byta bolag då det skillde väldigt mkt mellan priserna och hört över årsskatten, den va ju heller inte sådär jätte låg :p haha, suck :) även kollat de sista bilträffarna för sommarn, den nästa 30 juli i dalarna sen har vi 27 aug i högbo :P hoppas att få fälgarna redan till första träffen och ev toning fram till den andra :D mmm, ne nu ska jag mysa med min karl :p puss så länge!

era kommentarer


Annika skrev:

Säg till om du vill ha sällskap när du ska iväg :D jag är pååå !

2011-07-18 | 23:42:33
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0