mys på jobbet :)

om det vart mys i gripen idag då ;O mmmmm, en mora-karskär tur ;D förutom att man stod utanför en grind och inte blev insläppt, inte ok :( securitas kom och sa att det var bara att vända.. jaha? inte fan åkte jag e, stod i typ tjugo minuter och såg dum i huvvet ut och gissa? ;) de öppnade till slut och jag blev av med lasset ;););););)
myst med min minimänniska en stund nu innan hon somnade så en film på det här sen ut och rida pållen i kvällssolen, om det är ngn sol vid tio så :D jobb imorrnkväll igen ! weeeehoooow ;)

era kommentarer


Emilia skrev:

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 | 01:49:26
bloggadress/url: http://djurförsäkring.net

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0