kontroll mej

här kommer en uppdat om vikt osv, var ngn månad sen nu och det märks att jag legat på latsidan då det gäller motion. men idag är jag sjukt peppad, men har inga planer för varken kost eller motion utan tar det ut efter vad som hinns med och i min egen takt.

längd: 175cm
vikt;
innan graviditet juni 2009: 85kg
innan förlossning april 2010: 117kg
dagarna efter förlossning: 101kg
idag; 93.7kg


era kommentarer


Elly- mamma till Leon skrev:

jag vill också verkligen gå ner i vikt! Varför ska de va så svårt att ta tag i det?! VIll ju bli lite fit till sommaren :P

2011-03-10 | 08:50:04
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/
emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma skrev:

Dedär klarar ju du (: Jag vägde mycket mer än dig när jag var höggravid och när jag verkligen tog tag i min vikt så vägde jag över 100. men nu är jag så gott som klar. Har ca 2-3 kilo kvar men inget som behöver stressas bort :)

2011-03-11 | 21:30:56
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0