mikaela och hennes eksem

branog orättvist att hon fick det och inte jag, att hon tar det så pass bra som hon gör det är helt otroligt. mitt hjärta  skriker och jag vill bara gråta då jag ser hur jävligt hon har det ibland :'( hon är helt täckt av de fula jävla röda flammorna över hela kroppen, får sova med vantar som vi tejpar fast, sängkläderna byter vi ibland två-tre ggr/vecka då de antingen är fulla av hudflagor eller drängkta i blod. vad gör man, hatar att det är som det är och att hon ska behöva vakna panikslagen ibland flera ggr vissa nätter. det kliar överallt och inget kan man göra för henne, förutom smörja och ge den medicin hon fått. stackars min tjej, åh gud så mkt jag älskar den vackra människan!
men jag tänker att det finns de som har det betydligt jävligare än henne, så tillägnar denna låt (mickis fullkomligt älskar den;D) till henne och alla andra barn med plågsamma sjukdommar <3


era kommentarer


Frida skrev:

Men uscha :´( Stackars liten! Jag hade ju eksem när jag var liten, jag minns ju inte hur de kliade, men det kom tillbaka när jag gick i Gymnasiet och fy fan så det kunde klia! Hemskt att hon som är så liten ska behöva känna så :( Hoppas verkligen det går över snart.

2011-03-05 | 22:10:25
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Malin A skrev:

Stackars Mickis :/ Hon är inte allergisk mot nått då? Antar att ni redan kollat massa men ibland kan de ju vara saker som man inte alls tänkt på. Sköljmedel, tvättmedel, kvalster, badolja, tvål... sånna saker.



Kram Malin

2011-03-06 | 10:45:05
Therese skrev:

Men stackars liten :( Blir tårögd när jag läser. Sa hemskt att hon som är så liten och inte gjort något ont ska få sådär, och må så dåligt. Orättvist! Jag hoppas det går över för henne snart! Kramar

2011-03-06 | 11:45:16
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/
Frida skrev:

Usch det är ju så jävla orättvist att våra små hjärtan ska behöva lida och det ända man kan göra är att stå å se på.

Hoppas att det kommer ge med sej med åren.

Kram på er!

2011-03-06 | 17:19:36
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/
helen skrev:

uscha får tårar i ögonen när jag läser och ryser. Kan inte ens tänka mig hur hemskt de måste vara att se henne så besvärad av eksemen och man känner sig så maktlös. :( kommer de bli bättre med åren, vad har läkaren sagt? Kram

2011-03-09 | 17:33:18
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0