gävlecrusing ;D

vilken jävla värd kväll det blev igår :D kom till gävle vid halv nio, parkerar och drar från söder mot stan. sätter oss på gräset och bil efter bil åker förbi och skriker massa söta saker, så kommer en partyvan och ropar ngt. jennipher går dit och på den vägen var det ;) hahaha hoppar in, där vare pojkar åt dom och fest :) jag som var nykter dansade ju såklart bäst, kan lova att bigbrother nöttes precis lika mkt som mina stämband och knän xD jag pausade iofs en sväng för att träffa lina, ante, jocke och sofie innan jag hoppade in för andra gången :P
drog nog inte från stan först efter två nån gång, så fyra klev man innanför dörren här hemma efter skjutsande åså ;P hahaha nu såhär dagen efter mår man ju som en nyklippt gräsmatta, dvs alldeles prima ;)






era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0