(:

hämtade skitungen efter jobbet, så nu är hon min en vecka igen! :D har tvätt att vika men den får vänta tills imorrn, lika gräsmattan som typ säger att han vill bli klippt.. har ist kollat pippi, handlat, badat tsm och packat in damens kläder i hennes byrå (: nu ligger hon i sin nya säng, en växarsäng eller vafan ni kallar det ^^ somnade som en stock så återstår att se när hon vill vakna imorrn :p då ska vi iaf ut i skygen och plocka med oss lite svampar hem (:
åååååååååÅHhh, det borde vara helt jävla olagligt att sakna folk.. emil är i gävle och jag gråter en skvätt av sorg när jag tänker på att han inte kommer hit först om flera dagar om jag har otur o_0 blääääch.
nu ska jag göra ordning ngn macka och bädda ner mej i soffan, ringa just den jag saknar som fan och prata sönder honom lite sen blir det garanterat klubba i huvve och sova som en tönt hela natten :O tja!

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0