(:

jobba sista dan innan fyra fucking veckors SEMESTER igår :D lagom sköööönt ;)^^ åh på kvällen kom wirre och barnen på besök, blev badmys för ungarna och grillat för oss (: åh film, jordnötsbågar och mys med stora hjärtat senare :p
åh idag skulle emil laga lite rost på 740in, men jaha ja.. den gick ju apdåligt så skulle hämta lite delar från en annan 740 som jag fått som reservdelsbil men väl där mådde bilen så dåligt och sen tog vi oss inte hem o_0 45 jävla minuter för att åka dryga 1 mil sen gick den pajj.. cpbil! så snällaste vännen ställde upp att bogsera hem oss :p

era kommentarer


speed triple skrev:

sälj volvon.....

2012-07-07 | 23:43:34

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0