mini seeemester

haft det najjs nere i degerfors, blev lite småbus igårkväll :p känns motigt i mammahjärtat men blev rällü med golfen inatt ;D den är ALLT annat än ren men ska väl synas att man åker fyrhjulskraffs !
va ut och gled igår kväll, kolla olika ställen åh träffa lite av emils släkt. sen körde vi ner på en sandstrand och satte oss där utanför bilen åh myste (: kom väl hem runt ett åh då vänta en 90is madrass på oss ;O tråångt xD
idag blev de en tripp i skygen sen pizza, typ världens godaste :P














sitter hemma nu, äntliiigen! hemresan blev inte som tänkt. eller jo den gick bra men körde ner i ett stort jävla hål i vägen så oljetråget fick sej en fetsmäll. tur man fått tillbaka på skatten. hejdå golfen och hej 740, mmmh kul :p ska upp och jobba fyra så nu säger vi gonatt.......

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0