:D

fick besök av mina bäjbs från gävle igårkväll :D men stackrarna då, åkte enda hit och eftersom vi var en för mkt för att åka och kika läge satt vi hemma hela kvällen bara xD men ah min världens bästa rosa spindel höll oss sällskap till största delen sen blev de maxsvull ^^ OCH NU HAR JAG JAG FÅTT KRAMAS HELA NATTEN :D med världens finaste <3
blir mys med dottern nu innan den andra vaknar till liv, åh kl är bara tio i sju :O börja höra henne vid halv sex och tänkte "vafan kan inte hon klockan åh vill sova halva dan för o_O" ne, upp innan de blive just åh ropa ba ;P
tänkte för övrigt starta golfen idag, åka och tanka sen kika om de går att få bort frontjäveln på nå enkelt sett så jag kan peta igen lite stenskott och byta dendär spruckna lyktjäveln :b åh gör jag inte de blire däckbyte på volvon! kanske de blir ändå om jag hinner båda. så kommer de snö nu nån dag, skyll på mej :)

era kommentarer


Clara skrev:

Bästa rosa spindeln :P Haha

2012-03-18 | 13:48:53
bloggadress/url: http://ragnefjards.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0