):

blev idag stoppad för andra gången av snuten på drygt fyra år som chaufför. vilket resulterade i att jag inte fick åka vidare och lossa min massa ... SsuckK ! för lite band och för dåligt förstängt. ska tillägga att jag använde alla band på hela ekipaget, och ni som kör flisekipage vet typ hur många det är. men de sa att jag skulle antingen använda mej av 63 !!! pallar att sätta framför eller ha totalt 42 !!! band ("om det ens räcker" -avslutade han med..) .. jaaja. chefen lyckades iaf skrammla ihop lite pallar från gården så han skickade vår avbytare med en lastbil full av pallar så vi fick fortsätta. jag hade ju iaf tur med vädret idag och nu blir det chips och cola framför tvn ikväll. imorrn efter jobbet är det dags för mammavecka och det betyder mys med min älskade dotter!

era kommentarer


Jonna skrev:

Vaaaaa? 42 band? Haha, är dom galna!!? Herreguu, aja tur att det löste sig iallafall sen då.. :)

Svar: ah men eller hur ! :P
Jessika

2012-09-27 | 01:32:34
bloggadress/url: http://jjonnas.webblogg.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0