födelsedag!

jag fyllde 25 igår, känns swajnigt att ha levt typ en tredjedel av livet redan ;)
hade en riktigt trevlig dag som bestod av jobb sen hem och laga hemmagjorda hamburgare i friscobröd med ägg och cheddar ;) mööömms! sen blev det mys med mickis och emil, innan hon somnade och vi drog igång en kungfilm, myste, käkade chips och jordnötsbågar :) såå, en helt klart mer än godkänd födelsedag :))

era kommentarer


Patricia skrev:

Grattis :)

2012-09-13 | 12:58:35
bloggadress/url: http://patriciasstalle.blogg.se/
Anonym skrev:

Grattis ! Va ! En tredjedel bara ? Jag har levt drygt två tredjedelar, men har även upptäckt att man inte kan dela in livet i tre hela delar, snarare i 10 delar, i och med detta så har jag bara levt halva livet ! Smart va ? En sak till, när Mikaela föddes var du antal år = ggr äldre än henne, men från det att hon är lika gammal som du var när du födde henne, just den dagen, är du bara dubbelt så gammal som henne, EFTER det blir du hela tiden MINDRE än hälften så gammal som henne. TEX: Om du var 23 när hon föddes, var du 23 år äldre än henne, även 23 ggr äldre än henne, när hon fyller 23 år, då är du bara dubbelt så gammal, nämligen 46 år, eller hur ? När hon fyller 24 är du inte längre dubbelt så gammal, utan hon 24 och du isf 47 år, och inte 48, sedan sjunker skillnaden år för år......Märkligt....

2012-09-15 | 20:08:17

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0