:)

haft en trött helg med med en fullt ös medvetslös dotter (och sambo :)) äre svårt att vila upp sej. vart och kika på busbil idag, hämtas nästa helg och på hemvägen stod kräkat som fontän ur minime :o lukta gott i hela bilen, mmh.. hon har suttit i duschen i snart 20min, vägrar kliva ur så hon lär nog lukta gott när hon är klar :) sen blire årets första grill, om vi orkar tända den. finns ju plattor att steka på annars. kan lova filmkväll resten av dan även att kl är bara snart tre. trött, sliten och inte allt för fräch morsa. inte låtsaspappan heller för den delen, så jävla fräch alltså. dusch för oss sen kanske ^^ aja, är ledig ett par dagar till innan jobbet kallar..

:))<3

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0